Saturday 10 December 2011

အင္းေလး အမွတ္တရ အနုပညာလက္ရာ - ၃

ေရႊအင္းတိန္ ဘုရာေဇာင္းတန္း




ေရႊအင္းတိန္ ဘုရားကို ေရာက္တဲ႕ အခါ ပါးစပ္ရာဇဝင္ တစ္ခုၾကားရပါတယ္ ။ ေရွ႕ၿဖစ္ကိုၾကိဳတင္တြက္ခ်က္ေဟာေၿပာနိုင္တဲ႕  ေရွးေဟာင္းက်မ္းတစ္ေစာင္ဟာ ထူးဆန္းစြာ ေပ်ာက္ဆံုးသြားခဲ႕ပါတယ္ ။ အဲသည္႕ က်မ္းကို ေတြ႕သူတေယာက္က ဘယ္လုိ႕အသံုးခ်ရမယ္မွန္းမသိလို႕ တၿခားတေယာက္ကိုေရာင္းလိုက္ပါတယ္ ။




ဝယ္ယူသြားတဲ႕သူကလည္း ဒီဘက္ေခတ္မွာ နိုင္ငံၿခားသားပညာရွင္ေတြ ၊ ဧည္႕သည္႕ေတြ ဝယ္ယူတယ္ၾကားလို႕ ေရာင္းဖို႕စီစဥ္ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္႕ သူကစီးပြားေရးအေမွ်ာ္အၿမင္ရွိလို႕ မူရင္းက်မ္းကို မိတၱဴတစ္ခုပြားလိုက္ၿပီး သိမ္းထားလိုက္ပါတယ္ ။ ေရာင္းတဲ႕အခါမွာလည္းသူက က်မ္းတစ္ေစာင္လံုးကို တစ္ခါတည္းပုတ္ၿပတ္မေရာင္းဘဲ ကိုရီးယားဇာတ္လမ္းတြဲေတြလို တစ္ရြက္စီခြဲေရာင္းပါတယ္ ။

က်မ္းရဲ႕ တန္ဖိုးကို သိသူေတြကလည္း သည္းၾကီးမည္းၾကီး မူရင္းက်မ္းေနာက္ကို လိုက္ၾကပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္႕ သူတို႕ ရင္ဆုိင္ေၿဖရွင္းရမယ္႕အေၿခအေနက အခက္ၾကီးေတြၿဖစ္ေနပါတယ္ ။

တစ္စစီ ၊ တစ္ရြက္စီၿဖစ္သြားတဲ႕ က်မ္းကို မူရင္းအတိုင္းၿပန္ၿဖစ္ေအာင္ ဘယ္လိုၿပန္စီမလဲ ။

ေနာက္ထပ္အခက္ၾကီး တစ္ခုက မူရင္း က်မ္းကို  မိတၱဴကားထားတဲ႕ မူကြဲမိတၱဴ တစ္ေစာင္ကလည္း ၊ စီဒီေတြ ကူးသလို ထပ္ပြားၿပီး ကိုယ္အဆင္ေၿပသလို တည္းၿဖတ္ေရာင္းခ်ေနလို႕ဝယ္ယူနိုင္တဲ႕က်မ္းဟာ မူရင္းလား မိတၱဴလားမသိၿဖစ္ကုန္ၾကပါတယ္ ။

ဒါနဲ႕ က်ေနာ္လည္း မရွင္းတာေလးရွိလာလို႕ ေမးၾကည္႕ပါတယ္ ။ မူရင္း က်မ္းၾကီးထဲက တြက္နည္းခ်က္နည္းေတြက ဘာေတြတြက္ခ်က္လို႕ရသလဲလို႕ ေမးၾကည္႕ပါတယ္ ။  စေတာ႕ေစ်း အတက္အက်ေတြကိုလည္း တြက္လို႕ရတယ္လို႕ ၿပန္ေၿဖပါတယ္ ။ က်ေနာ္လညး္ စိတ္ဝင္စားၿပီး တစ္ပိုင္းၿဖတ္ဝယ္လာလိုက္ပါတယ္ ။ ဒါေပမယ္႕ မူရင္းလား ၊ မိတၱဳလား သိပ္မေသခ်ာဘူး ။ ဖတ္လို႕ကလဲမရေတာ႕ တတ္သိသူမ်ားကိုသာ အကူအညီေတာင္းဖို႕ပဲရွိေတာ႕တယ္ ။



(က်ေနာ္ဝယ္လာေသာ  က်မ္း ( ေပစာ၊ ပုရပိုက္စာ)) ။














က်ေနာ္ကေတာ႕ ေရးဆြဲထားတဲ႕ ပန္းခ်ီလက္ရာေတြကို စိတ္ဝင္စားပါတယ္ ။



ေရႊအင္းတိန္ ဘုရား ငါးရက္ေစ်းတြင္ေရာင္းခ်ေနသာ အမွတ္တရ လက္ေဆာင္ပစၥည္းမ်ား ( Indiana Jones ဆီမွာလည္း ရွိေလာက္တယ္လို႕ယူဆရေသာ စာမ်ား ၊ အရုပ္မ်ား ။)







ေရႊအင္းတိန္ ဘုရား ငါးရက္ေစ်း တြင္ေရာင္းခ်ေနေသာ အမွတ္တရလက္ေဆာင္ပစၥည္းမ်ား

No comments:

Post a Comment